вторник, 19 март 2013 г.

Bir fotoğaraf çektim...

Bu fotoğrafı ben çektim. Ayıp mı yaptım yoksa sürücünün yaptığı mı ayıp? Aracın ön ve arka plaka numaraları farklı ve Kırcaali belediyesinin önüne park etme izni var...
Aslında, sürücü HÖH milletvekili Remzi Osman'ın akrabasıymış. Öyle olunca işler hemen değişti. Aracın sahibi fotoğrafın montajlandığını iddia etti gerekçesi ile, soruşturma birimleri de hemen harekete geçerek bugün  neredeyse olayın tanıkları sorguya çekildi, tanıklardan  yazılı açıklama yapmaları istendi.
Kısacası bir fotoğaraf çektim, pişman oldum.


4 коментара:

Анонимен каза...

DS sayesinde diğer ülkelere 1 milyon ışıkyılı uzaklıktayız

Анонимен каза...

Yeni köprüde kameralar kayıtlarından görsbilirler komarın aracının plakalarını - o kadar zor bir iş değil

Анонимен каза...

Polis artı HÖH eşittir DS

Анонимен каза...

komple 85 blok 9702 ve 0975 plaka numaralarını biliyor
taksici Ahmet

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.